Friday 16 March 2012

All About Me

Selamat petang,blogger semua! Sihat tak?:) Harap-2 sihat je, kay?Okay,maybe ada yg tak kenal lagi saya ni sape. :O Nak tau tak???:D Tengok bawah.;)

Yang tinggi itu saya. Yang lagi sorang tuh adik saya. :D

Oh lupa pulak. Nama saya Yasmin Irdina Bt. Sabarudin.13 y/o. *actually,blom lagi.tgu lh 7 bulan lagi*I live at Damansara Damai.Spe tak tahu dekat mana Damansara Damai ni?:O Pergi la cari kat google :P Saya belajar di SMK Damansara Damai 1. Kelas 1 Arif.:D 

Facebook saya -> Yasmin Irdina 
Twitter saya -> ▲Yasmin Irdina▲
Phone number -> Perlu ke? Tak kan? So, tak lah. :P

Take note!!!:
# Saya benci org yg berlagak kononnya dia tu hebat.Sedar la diri tu ckit.
# Kalau awak buat baik dekat saya,saya pun buat baik dekat awak.Kalau awak buat jahat dekat saya,tahulah akibatnya. 
#Tolong jangan hina or apa2 yg sewaktu dengannya tentang blog saya ni.Saya tahu tak cantik.

Hmm, itu je kot. Nak tahu dengan lebih lanjut lagi,sila komen di bawah okay?
Bye semua!!!

~Terima kasih kerana sudi membaca entri yg bosan ini~



No comments:

Post a Comment

Sesiapa yg hendak bertanya apa-apa, sila komen di sini. Terima kasih. :D